Αφετηρία του αγώνα θα είναι τα γραφεία του ΕΟΣ Βροντούς  στους Αγ. Απόστολους στον Όλυμπο (320μ.) και τερματισμός το ίδιο το σημείο.

Η διαδρομή αποτελείται από 4 τμήματα διαφορετικής απόστασης κι υψομετρικής διαφοράς. H συνολική θετική υψομετρική διαφορά του αγώνα NOT VRONTOU είναι 1,450μ .

1ο ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (Από την Αφετηρία μέχρι τον Α’ σταθμό υποστήριξης)

• Κύρια χαρακτηριστικά των πρώτων 6 χλμ : Άσφαλτος μήκους  1,3χιλ, 185 σκαλοπάτια μέχρι το αγίασμα της Αγ. Κόρης, ανηφορική κίνηση , κατεύθυνση αρχικά νότια και στη συνέχεια δυτική,  υψομετρική διαφορά  -60μ,+ 680μ , πυκνή  βλάστηση, πολλές πηγές και ρέματα.

Η διαδρομή του ορεινού αγώνα ξεκινά από  τους Αγ. Αποστόλους- ακολουθεί την παρακάτω πορεία:  αρχικά κατηφορίζει σε   ασφαλτόδρομο μήκους 1,3 χιλ.  που οδηγεί στο ξωκλήσι  της Αγ. Κόρης  και στην συνέχεια  κατεβαίνει  τα 185 σκαλοπάτια που οδηγούν στο βάθος του φαραγγιού οπού βρίσκεται το ομώνυμο ξωκλήσι. Έπειτα, σε μια δασώδη περιοχή, η διαδρομή  ανηφορίζει ακολουθώντας το Καρσιότικο μονοπάτι, περνά από την αριστερά πλευρά των καταρρακτών της Αγ. Κόρης και συνεχίζει ανηφορικά διασχίζοντας  τρεις  φορές το ομώνυμο ρέμα, για να καταλήξει μετά από πορεία 3.5 χιλ. στο ρέμα Τσαβάλι. ΟΙ αθλητές στο σημείο αυτό,  αν επιθυμούν, μπορούν να προμηθευτούν νερό καθώς η πηγή απέχει μερικά μετρά από το μονοπάτι. Στην συνέχεια το μονοπάτι συνεχίζει ανοδικά  με διαδοχικές φουρκέτες για να καταλήξει μετά από …χλμ,  αρχικά στην πηγή Ίταμος και μετά από 300μ στο πρώτο σταθμό υποστήριξης  στη πηγή Κάτω Κοπανούλα. Εκεί οι αθλητές μπορούν να  προμηθευτούν νερό, coca cola,  ξηρούς καρπούς, φρούτα κτλ.

2ο ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (Από τον Α μέχρι τον Β σταθμό υποστήριξης, απόστασης  5 χλμ)

• Κύρια χαρακτηριστικά:  Ανηφορική διαδρομή  μέχρι το μέγιστο υψόμετρο της διαδρομής ( 1450μ ) στη θέση Έλατος και στη συνέχεια κατηφορική , με υψομετρική διαφορά  +450μ  -400μ , δάσος με αραιή και ψηλή  βλάστηση, κατεύθυνση αρχικά δυτική και στη συνέχεια βόρεια,   νερό από δυο πηγές.

Αφήνουμε πίσω μας τον πρώτο σταθμό σε υψόμετρο 1020μ η διαδρομή ανηφορίζει  σε πυκνό δάσος και μετά από 800μ φτάνει στην πηγή Άνω Κοπανούλα. Εδώ θέλει προσοχή στην διαχείριση του νερού, καθώς στο υπόλοιπο της  διαδρομή μας νερό υπάρχει μετά από 4,5 χλμ  και 5 χλμ. Από τη θέση Άνω Κοπανούλα η διαδρομή κινείται πάνω σε παλιό δρόμο ξύλευσης, μήκους 800μ μέχρι να συναντήσει το μονοπάτι που βρίσκεται κάτω από την θέση Κατάρτι με κατεύθυνση τη θέση Έλατος. Εδώ οι κλήσεις είναι ομαλότερες και στην θέση Έλατος βρισκόμαστε στο υψηλότερο σημείο του αγώνα σε υψόμετρο 1450μ. Από εδώ και στο εξής η διαδρομή κατηφορίζει  σε διαδοχικές φουρκέτες μέσα σε δάσος από  πεύκα για να καταλήξει ξανά σε παλιό δρόμο ξύλευσης μέχρι την θέση Μαστορούλι ( πηγή) σε υψόμετρο 1.030μ όπου βρίσκεται ο δεύτερος σταθμός υποστήριξης. Οι αθλητές εδώ θα προμηθευτούν    νερό, coca cola,  ξηρούς καρπούς, φρούτα κτλ.

3ο ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (Από τον Β μέχρι τον Γ σταθμό υποστηριξης, απόστασης  4 χιλ)

• Κύρια χαρακτηριστικά: αρχικά αραιή βλάστηση και στην συνέχεια πυκνή, υψομετρική διαφορά +50 με  -50μ. , νερό μόνο στο σταθμό υποστήριξης, κατεύθυνση αρχικά βορειοδυτικά και στη συνέχεια βόρεια.

Η διαδρομή συνεχίζει  κατηφορικά  ακλουθώντας   το παλιό δασικό δρόμο, στη συνέχεια  βορειοδυτικά και καθώς ανηφορίζει  καλύπτοντας υψομετρική διάφορα +100μ.,  φτάνει μέχρι το μικρό οροπέδιο Μαλακά με κατεύθυνση δυτική  προς τη θέση Τραγογραίκι. Ακολουθεί κατηφορική πορεία  μέσα σε πυκνή βλάστηση από άρια μηλιάδι,  κουτσουπιές , πεύκα , πυξάρια κτλ και με κατεύθυνση βόρεια  θα καταλήξει στη θέση Παπά Αλώνι και υψόμετρο  1035μ  Εκεί βρίσκεται  ένα μικρό ξέφωτο κάτω από τον Κορυφή του Προφήτη Ηλία έχοντας απέναντι τις ψιλές κορυφές του Μπαρμπαλά και του Παλιομονάστηρου. Από την θέση αυτή για 800μ η διαδρομή κατηφορίζει  ακολουθούντος  διαδοχικά καγκέλια μέχρι τη θέση Γκορτσιά(900μ.) Απ αυτό το σημείο  η διαδρομή κινείται σε σχετικά χαμηλό υψόμετρο σε ομαλές κλίσεις και μετά από 500μ ,θα καταλήξει στη διασταύρωση που οδηγεί αριστερά  βόρεια στο καταφύγιο «Κρεββάτια»  και  δεξιά, ανατολικά  στους  Αγ. Αποστόλους Βροντούς. Εδώ υπάρχει  ο τρίτος και τελευταίος σταθμός του αγώνα.Οι αθλητές εδώ μπορούν προμηθευτούν    νερό, coca cola,  ξηρούς καρπούς, φρούτα κτλ

2ο ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ Από το Γ σταθμό μέχρι τον τερματισμό απόστασης  5 χλμ)

• Κύρια χαρακτηριστικά: Αρχικά αραιή βλάστηση και στην συνέχεια πυκνή , υψομετρική διαφορά -400μ. νερό μονάχα στο σταθμό υποστήριξης, κατεύθυνση ανατολική.

Η διαδρομή συνεχίζει  σε δάσος οξιάς, πεύκου κτλ  με κατεύθυνση ανατολική περνώντας διαδοχικά τις θέσεις Παλαβός , Τρία Πριόνια, Σπηλιές , Ίταμος. Από την θέση Ιταμος και στην συνέχεια  οι αθλητές κινούνται σε χαμηλή βλάστηση για να καταλήξουν στο τερματισμό στη θέση Αγ. Απόστολοι.

NORTH OLYMPUS TRAIL VRONTOU (NOT VRONTOU)

Ο Ορειβατικός Σύλλογος Βροντούς διοργανώνει κάθε χρόνο αγώνα ορεινού τρεξίματος μήκους 20 χιλιομέτρων με την επωνυμία North Olympus Trail Vrontou (ΝΟΤ Vrontou), καθώς και έναν μικρότερο των 6 χιλιομέτρων με την επωνυμία 'Το μονοπάτι της Αγίας Κόρης', στα άγρια μονοπάτια του Βορείου Ολύμπου στην περιοχή της Δημοτικής Ενότητας του Δ. Δίου.

Στόχος του αγώνα είναι η προβολή και ανάδειξη της βορειοδυτικής πλευράς του Ολύμπου. Ο αγώνας κινείται σε χαμηλό υψόμετρο και οι σταθμοί τροφοδοσίας προσεγγίζονται από αγροτικό δρόμο. Ο αγώνας των 20km έχει αφετηρία τους Αγ. Απόστολους (όπου και τα γραφεία του ΕΟΣ Βροντούς) και ακολουθεί την παρακάτω διαδρομή: Αγ. Απόστολοι – Αγία Κόρη – Ίταμος (πηγή), Έλατος, Μαστορούλι (πηγή), Παπά Αλώνι, Κατραναριά, Παλαβός, Σπηλιές και καταλήγει στους Αγ. Απόστολους.

H συνολική θετική υψομετρική διαφορά του αγώνα των 20km NOT VRONTOU είναι 1,450μ.

Περισσότερα...

ΔΡΑΣΕΙΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Ενημερωθείτε για τις δράσεις του συλλόγου μας καθώς και για κάθε είδους ανακοίνωση που αφορά τον Ορειβατικό Σύλλογο Βροντούς